В гостях у СЕО. 7 найкреативніших офісів Києва

Керівники компаній показали (відео можна подивитися тут) редакторці The Page Style Яні Панюшкіній свої кабінети і розповіли, як правильно організувати робочий простір з користю для справи.

Катерина Рибаченко

Генеральна директорка компанії «Агро-Регіон»

Я вважаю, що офіс має бути красивим, бо тут ми проводимо дуже багато часу. Для агрокомпанії нетипова така локація і open space, де всі спілкуються і бачать один одного щосекунди.

У 2012 році ми прийняли рішення будувати сучасну компанію, яка кардинально відрізнятиметься від усього ринку. На той час у нас був звичайний офіс з довгими коридорами і багатьма кабінетами. Ще він знаходився не в центрі Києва, а за містом, тому що агробізнес завжди має якусь базу, яка розташована близько до виробничої діяльності.

Ми зробили центральний офіс як взірець. На його базі будуємо приміщення у всіх філіалах і кластерах. Офіси з аналогічним дизайном у нас і в 400 км від Києва в сільській місцевості.

Це нам дозволяє мотивувати: люди добре почуваються, у них з’являються якісь нові думки та ідеї. Це все рухає компанію вперед. Робочий простір дуже важливий. Бо спочатку ми будуємо офіси, а потім офіси будують наше розуміння світу.

Ігор Мазепа

Засновник і СЕО ІК Concorde Capital

Успіх нашого бізнесу насправді на 100% залежить від людського фактора. Це завжди натхнення, думки, інновації, креатив, лідерство. І досягти їх легше в такому офісі з красивими краєвидами із вікон. Для нас це принципово важливо

Свобода – також наша базова цінність разом із креативом і лідерством. Тому в офісі все дуже відкрито. Ми не дивимося на співробітників за роботою, не рахуємо кількість годин, які було проведено за моніторами, а запитуємо про результат.

У нас є приблизні години роботи. Якщо хтось прийшов раніше або пізніше, за це точно не лають. Часто половину офісу можна побачити у вихідні, а іноді люди працюють вночі, коли потрібно закінчити термінові справи.

Я прочитав, що одна японська компанія зробила в тестовому режимі чотириденний робочий тиждень. Продуктивність зросла на 40%. Прикольна штука. Японці попереду всієї планети з інновацій у цій сфері.

Ігор Ніконов

Засновник KAN Development

Офіс – це необхідна частина ведення бізнесу. Тут мають генеруватися позитивні емоції. Але важливо не тільки те, що ти бачиш навколо себе, але й те, що ти чуєш. Тобто тиша – це також фактор. У нас в офісі хороша ізоляція, і ми не чуємо транспорт.

Я вважаю, що в бізнес-центрі має бути сконцентрована вся необхідна інфраструктура для співробітників: фітнес, бо люди не мають багато вільного часу; ресторан та їдальня, де б була гарна їжа на кожен бюджет; кафе, щоб люди могли поспілкуватися не тільки за комп’ютерами.

Тут мають бути швидкі ліфти, які б не треба чекати по півгодини. До речі, у нас в офісі спеціальна система, коли ти замовляєш ліфт. Це працює на 30-40% ефективніше.

Маємо паркінг, вертолітний майданчик, хімчистку, банківське відділення. Єдине, чого тут ще не вистачає, – може дитячого садка. Це майбутнє. Одна з речей, яка також має бути в бізнес-центрі.

Людмила Севрюк

Директорка «Брокард-Україна»

Наш офіс розташований у парку. В теплий час тут дуже зелено і гарно. Ми маємо можливість в обідню перерву спуститися вниз і якийсь час провести в такій оазі. Це не дуже часто зустрінеш у місті.

У нас в офісі є традиція – чаювання з директором. Один-два рази на місяць ми зустрічаємося у мене в кабінеті і під чай або каву з тістечками розмовляємо про життя. Спочатку думали, що вистачить 40 хвилин, але ми не можемо розійтися.

Під час зустрічі з’являються гарні ідеї. Розмовляємо про те, про що в іншій ситуації зі мною, як з керівником, не говорили б. Люди відкриваються з незвичної сторони. Ми розуміємо, як мало ми знаємо про тих, з ким працюємо пліч-о-пліч кожного дня. І це дуже корисно для всієї команди.

У компанії кажуть, що відчувають турботу. Наприклад, у нас в офісі часто проводяться тренування по пожежній безпеці. Ми всі спускаємося вниз, у нас є пари та точка збору, є спеціально прописані інструкції. І люди це сприймають не як якусь непотрібну річ, а як турботу про себе.

Олександр Комаров

Президент Київстар

Ми – прихильники open space. Основна перевага відкритого простору – це відсутність бар'єрів, що покращує взаємодію і взаєморозуміння.

Зараз компанія переходить до концепції open space з чистими робочими місцями. У кожної людини є закріплене місце, але вона має залишати його чистим і ховати речі в індивідуальні шафки на цифровому замку. Якщо хтось у відрядженні, прихворів чи взяв відпустку, це робоче місце можуть використовувати колеги.

У open space важливі, здавалося б, дрібниці. Думаю, що співробітники посміюються, але я вимагаю, щоб ми купили тихі чайники. Можна інвестувати в систему усування шуму. Вкладатися в фільтрацію води відразу ж в крані – тоді ви забираєте громіздкі кулери.

Також тут важливий власний приклад. Треба починати з себе: прибери свій кабінет, і потім ти можеш вимагати те ж саме від підлеглих. Кабінети в компанії – це немодно. Протягом року я також переїду. Між співробітниками не має бути зайвих порогів.

Андрій Федорів

Засновник і CEO FEDORIV GROUP

Ми пропагуємо зміни для наших клієнтів, то маємо змінюватись самі. В коворкінгу Kooperativ буде наш четвертий офіс за дев’ять років.

Kooperativ – мій спільний проект з Василем Гроголем і Едвардом Мейором. Це майже 5000 кв м надихаючого простору для компаній, яким потрібні інновації. У сучасному світі з появою ноутбуків і смартфонів виникла певна революція: робота проникла додому. Тобто люди вдома відкривають ноутбук – і вони знову на роботі.

Зараз зворотній тренд: дім прийшов на роботу. Люди хочуть на роботі відчувати себе майже як вдома. І якщо роботодавець хоче утримати найкращі таланти, то має створити простір, де людині буде краще, ніж вдома.

В офісі Fedoriv Marketing Agency буде наш власний ресепш; величезна робоча зона; кімната для дизайнерів; ком'юніті-зона з диванами, кріслами, маленькими столиками, куди не потрапить ніхто зовні; двоповерхова кухня-бар з ігровою кімнатою на другому рівні; борд-рум для нарад і бібліотека; сінема-рум з великим екраном для презентацій і, можливо, навіть з попкорном.

Сергій Махно

Засновник майстерні Sergey Makhno Architects

Зараз світ йде до офісів, які нагадують домівки. Люди хочуть відчувати себе в офісі, як вдома. Також важливо кастомізувати простір – створювати і формувати інтер'єр під конкретну людину. У кожного на робочому місці своє мікро-життя: якісь нотатки, речі. Ту ж сумку треба кудись поставити.

Кожній людині має бути зручно. У сучасному новому офісі треба все передбачити. Так само, як зони для сну і душ. В Європі так давним-давно. У нас ще не всі такого хочуть. Але все одно є прогресивні офіси.

Ми у всіх своїх роботах намагаємося інтегрувати в простір мистецтво і природу. Сплітаємо воєдино арт, дизайн і людей. Плюс традиції, оскільки це – основна нитка.

Ще одна тенденція: зараз не обов'язково, щоб у працівника було своє місце. Люди хочуть мігрувати. В нашій практиці у людини великий комп'ютер. Ті, хто з лептопами, переміщаються: можуть працювати на кухні, в кафе, на дивані, в чайній кімнаті або в кімнаті для переговорів.

Якщо хтось бажає працювати стоячи, то у нас є електронний стіл – піднімаєш і стоїш. Люди не хочуть приходити і сідати на одне місце. Тому роботодавці створюють відповідні умови, включно з виїзними зборами.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини