Світовий ринок рекламних послуг блогерів збільшиться до $15 мільярдів у 2022 році

social-media-ads.jpg

Ілюстрація: spunout.ie

Компанія IZEA, яка з'єднує рекламодавців з інфлюенсерамі (людьми, які використовують свою присутність у соціальних мережах, щоб отримати з цього вигоду), опублікувала дослідження про вартість публікацій у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter. Про це повідомив Business Insider.

IZEA вивчила рекламні ставки блогерів — від мікроінфлюенсерів до зірок соцмереж — і визначила середню ціну на спонсорську публікацію. Крім цього, в компанії порівняли поточні ціни з показниками 2014 року. Ось що в результаті вийшло:

  • інтеграція в YouTube — $6700 ($420);
  • фото в Instagram — $1643 ($134);
  • запис в Facebook — $395 ($8 в 2014);
  • запис в Twitter — $422 ($29);
  • запис в блозі — $1442 ($407).

YouTube виявився самим прибутковим майданчиком для блогерів. Інфлюенсері інтегрують згадку брендів в ролики, зазвичай тривалість цих вставок конкретно позначена, наприклад, 30 або 60 секунд.

В цілому ж ринок рекламних послуг блогерів може досягти $15 млрд у 2022 році.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини