Медіахолдинг Ріната Ахметова оголосив про запуск новинного телеканалу

Автор

Медіагрупа «Україна», яка належить Рінату Ахметову, запускає в грудні 2019 року новинний телеканал «Україна 24», йдеться в повідомленні медіахолдингу.

Телеканал «Ескулап TV» переоформив ліцензію через зміну логотипу та концепції мовлення. Це стало можливим завдяки прийнятому вчора, 7 листопада, рішенню Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, пише Detector.media

На засіданні регулятора зміни не деталізували. Однак член Нацради Олександр Ільяшенко уточнив, що тепер канал буде інформаційним — 15 годин його мовлення на добу складатимуть інформаційні програми.

У медіахолдингу говорять, що програмна політика та ефірна сітка телеканалу знаходяться на етапі детального опрацювання.

Вперше про перезапуск телеканала заговорили у 2018 році. Про це розказував керівник нішевих каналів групи Іван Букреєв. Цифровий телеканал «Ескулап TV» медіагрупа Ахметова придбала на початку 2015 року. У минулому він був зареєстрований за однією адресою з каналами «Корона санрайс» і «Голдберрі», які створили під конкурс 2011 року. Ці канали пов'язували з оточенням Олександра Януковича.

«Корону санрайс» (телеканал «Вінтаж») згодом придбав власник «Першої української радіо групи» Андрій Карпій, а «Голдберрі» придбали власники телеканалу «Еспресо» й переоформили ліцензію на «Еспресо».

У вересні 2014 року та у березні і в серпні 2015 року «Ескулап TV» отримав три попередження від Нацради за недотримання програмної концепції. З 2015 року Нацрада не мала претензій до каналу.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини