Американські ритейлери побили рекорд онлайн-продажів у кіберпонеділок. Наторгували на $9,4 мільярда

online-shopping-4516043-1280.jpg

Фото: pixabay

Рівень продажів ритейлерів у США у кіберпонеділок, 2 грудня, досяг рекордних $9,4 млрд. Минулоріч сума цього дня становила на 20% менше. Про це свідчать дані дослідження Adobe Analytics, яка проаналізувала 80 зі 100 найбільших американських інтернет-ритейлерів.

Компанія з'ясувала, що понад 30% американців здійснювали покупки через смартфони. Це майже в 1,5 раза перевищило показник 2018 року. Обсяг таких покупок цього року склав $3 млрд.

Американці цього кіберпонеділка купували більш дорогі товари, загальна кількість покупок також зросла. Найбільше купували іграшки, які були створені за мотивами мультфільму «Холодне серце», і ляльки LOL Surprise. Популярністю вчора користувалася також техніка, зокрема приставки Nintendo Switch, телевізори Samsung і ноутбуки Apple.

Adobe Analytics також вважає, що витрати на онлайн-шопінг в листопаді та в грудні складуть понад $143 млрд. Але, на думку аналітиків, ритейлерам потрібно посилити боротьбу за покупців у зв'язку з тим, що цьогоріч святковий сезон (між Днем подяки та Різдвом) буде майже на тиждень коротшим, ніж у 2018 році.

Варто відзначити, що в «чорну п'ятницю», за даними Adobe Analytics, американці придбали товарів на $7,4 млрд, а в День подяки — на $4,2 млрд.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини