Auchan скорегував свою стратегію в Україні

20180626094256980.jpg

Фото: Архітектурне бюро Ars Longa

Французька корпорація задоволена тим, як розвиваються її «магазини біля дому», і вирішила збільшити їхню кількість.

Про плани розвивати цей формат ритейлер заявив ще влітку минулого року. Наразі чотири таких магазини працюють у Києві. Як розповіли The Page в пресслужбі компанії, експеримент видався вдалим. Приріст товарообігу після відкриття склав 50%.

Це пов'язано з тим, що клієнтам зручніше купувати товари поруч з будинком, а не їхати в гіпермаркет.

Завдяки цьому у ритейлера сталася «цілісна зміна стратегії». У планах Auchan відкривати такі магазини і надалі. Де це буде і скільки потребуватиме вкладень, у пресслужбі уточнити не змогли.

За оцінками президента мережі «ЕКО маркет» Віктора Повниці, вартість такого магазину — від $300 до $1,5 тис. за квадратний метр. Все залежить від розміру приміщення, ремонту, наявності обладнання та від розташування.

Повертаються ці інвестиції не раніше, ніж через п'ять років. Магазини з більш низькими цінами (супермаркети і гіпермаркети) окупаються швидше, говорить Повниця.

Втім, це перспективний напрямок, адже люди почали цінувати свій час і готові платити більше, щоб його зекономити.

«Піша доступність — це тренд сучасності», – говорить президент «ЕКО маркету».

«Піша доступність — це тренд сучасності», – говорить президент «ЕКО маркету».

Мережі розвивають «магазини біля дому» ще й тому, що формат гіпермаркетів не користується настільки великим попитом, як цього хотілося б ритейлерам.

Директор Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко пояснює, що модель великих магазинів дозволяє заробляти завдяки широкому асортименту товарів. Частина з них дешевша, ніж у магазинах. Але деякі товари там продаються за дуже високими цінами. Це стосується, наприклад, імпорту та делікатесної продукції.

Через низьку купівельну спроможність заробляти на широкому асортименті супермаркетам в Україні важко, тому що люди переважно купують мінімальний набір товарів.

Quote«Якщо рівень доходів виросте, то, можливо, гіпермаркети знову будуть користуватися великим попитом, — говорить Дорошенко. – А поки що можна заробляти і на «магазинах біля дому».

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини