Metro вирішив запустити онлайн-магазин для бізнесу

Metro Cash&Carry Ukraine вирішив запустити онлайн-магазин shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa — тобто для ресторанів, кафе, готелів та інших закладів. Це ще один крок у реалізації багаторічної стратегії компанії з розвитку бізнесу доставки. Про це Асоціації Рітейлерів України повідомили у пресслужбі Metro.

У компанії також уточнили, що пілотним регіоном роботи онлайн стане Київ і Київська область. Доставку будуть здійснювати на спеціально обладнаних автомобілях, де буде суворо дотримано температурний режим. До кінця року компанія планує запустити онлайн-магазин з доставкою в Одесі, Харкові, Львові, Івано-Франківську та Дніпрі.

Що пропонує новий сайт?

На сайті є інтелектуальний пошук, особистий кабінет, списки покупок, збереження історії замовлень і вибраних товарів. Також є функції відстеження статусу виконання замовлень, інформація про програму лояльності, індивідуальні пропозиції та інше.

На сайт можна зайти за допомогою одноразового пароля. Користувач отримує його на мобільний телефон під час кожної авторизації. На сайті три мови — українська (за замовчуванням), російська та англійська.

Зараз в онлайн-магазині представлено близько 14 тис. позицій. Також там є власна продукція і торговельні марки. До кінця 2019 року Metro хоче збільшити пропозиції непродовольчих товарів.

Над сайтом понад рік працювали фахівці чеської компанії U-Sluno. Вона займається розробкою IT-рішень для торгівлі, дистрибуції та логістики.


Німецька мережа супермаркетів Metro Cash&Carry почала працювати у 2003 році. Зараз компанія управляє 23 гіпермаркетами у великих містах України. Обсяг продажів компанії в Україні з жовтня 2017-го по вересень 2018 року склав понад 500 млн євро.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини